onsdag 14 oktober 2009

Beautiful world.

Idag i skolan frågade jag Matilda om vi skulle göra något, kanske ha en sleepover eftersom vi har studiedag imorgon(!). Hennes svar blev;
- Kan inte, jag ska vara med min mormor.

Då fick jag idén att själv gå till min mormor, som bor 100 m bort från min skola. Spendera lite kvalitetstid med henne. :) Idén blev till verklighet, så efter skolan gick jag till min underbara 81-åring, mormor.
Nu sitter jag här hemma och lyssnar på Coldplay (såklart, daa,haha). Imorgon ska Matilda och jag åka till Täby C och möjligtvis fynda. Jag måste också påminna er om att min fina storasyster kommer hem för att fira sitt tjugoförsta år. Den femtonde oktober, damer och herrar, får min syster dricka sprit lagligt i U.S.A. Haha, hon fyller 21!


Här har ni huvudpersonerna i detta inlägg.:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här!