lördag 17 oktober 2009

Pick a spot, look at it. Now focus.

Idag vid ungefär sex-tiden så kommer min far, min mor och lilla jag åka mot den stora staden. Där ska vi äta god mat på en mysig restaurang, titta på en bio och ha det lite sådär småmysigt. Jättemysigt. :)
Anledningen till detta är att storasyster Maria ska ha lite kompisfest och självklart så vill hon inte ha föräldrarna eller lillasyster där, så då gör vi (mamma, pappa, jag) en ännu bättre fest, i STHLM!

P.S. i går kom pappa hem från SF och han hade en parfym till mamma, ett par converse till födelsedagsbarnet Maria och INGET till Anna eller mig. Sedan när vi stter och äter så ger pappa Maria presenten, och hon blir glad osv. Efter en halvtimme tar han fram två kartonger till med texten;
CONVERSE
Jag skriker öppnar min kartong, sätter på mig skorna, kramar pappa ordentligt och nu bor jag praktiskt taget i de.:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här!