måndag 12 oktober 2009

Today I found myself laughing.

När min käre vän Matilda och jag blev klara med alla läxor (dvs. spanska+engelska) så tittades det flitigt på One Tree Hill. Vi hann med ett avsnitt och ett ytterligare medan vi åt god mat, tacos. Smaskens. Klockan slog 18.40 och det var dags för Matilda att dra sig hem, för att sedan träna konståkning. :) Under denna dag, som jag inte var i skolan så var jag ju som sagt med Matilda. Vi kom hem, gjorde lite smoothie. Sedan när vi skulle diska mixern, kom vi på att om man häller i mycket diskmedel och vatten i mixern och sedan blandar så diskar den sig själv!"Det testar vi" sa vi så vi hällde i diskmedel och vatten och mixade, mixade mycket. Detta visade sig vara väldigt roligt, så vi gjorde det igen, och igen.

Mamma, jag lovar, köket är fläckfritt. Nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här!