söndag 25 oktober 2009

Meet me halfway.

Jag är 13 år (på fredag!) och lyssnar på U2 som är 50 och jag fullständigt, totalt gillar dom! Vad tycker ni? Gillar ni de? Jag gillar speciellt with or witout you och beutiful day.
Förövrigt idag så har jag varit hemma sedan fick jag idén att åka till mormor så det gjorde jag och hon bjöd på sushi-lunch. Väldigt, väldigt gott med tanke på att sushi faktiskt är min favoritmat! Mamma kom hem för 3-4 timmar sedan och vi har nu ätit gott och pratat, och nu sitter jag här och letar lite efter cavalier king charles spaniel-valpar. Mellan 6 500 - 13 000 kostar en valp. Dags att börja spara så kan jag köpa en hund om...få se nu...3 år!

Jag ska antingen ha en Blendheim eller en Black and Tan. Vad tycker ni?

Blenheim.


Black and Tan.


Vad tycker ni?

2 kommentarer:

Kommentera här!