tisdag 17 november 2009

Rain.

Tänkte bara uppdatera så att ni vet att jag lever. :)

Dagen har spenderats i skolan på förmiddagen och på eftermiddagen hos lilla mormor. :) Jag vaknade upp med en enorm smärta i nacken (vet ej vad detta kan bero på) men kämpade mig upp för att möta dagen (som btw var (=är) täckt av gråa regnmoln, måste jag tillägga). Med smärta i nacken och extrem träningsvärk (i magen mest) åkte jag iväg till skolan.
Det visade sig att Louisa också hade träningsvärk och då kom vi på att det är förmodligen från gjumpan igår. Louisa och jag sa roliga saker till varandra och fick varandra att skratta och oj så ont det gjorde. Magen värkte varje gång vi skrattade och vi kunde inte sluta för att det var så roligt att den andra hade ont även fast en själv också hade det.

1 kommentar:

Kommentera här!