onsdag 4 november 2009

Stay.

Igår hade vi gjumpa och då var min käraste vän Matilda inte med, så när vi skulle börja springa på uppvärmningen sprang min andra vän Amanda in i Matildas huvud, eftersom hon låg på golvet. Pang! Sa det och oj vad Matilda fick ont i huvudet. Det visade sig vara en hjärnskakning och lilla Matilda har fortfarande ont i huvudet. Amanda då! Men det var ju inte meningen så det var ju bra, men om det hade varit det, Amanda då hade din familj planerat din begravning. :-P
Om en timme är det träning, utomhus måste jag tillägga, i detta extremkalla väder! Brr, jag fryser bara jag tänker på det. Men det är bara att kämpa, ju!
Jag sitter och dricker lite smoothie och det är så gott!

Djupfrysta hallon/blåbär (1 - 2 dl, mer om du vill, your choise.)
Mild lättyoghurt(så mycket du vill ha)
En banan

Mixa det och få en supergod smoothie!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här!