söndag 29 november 2009

You´re pretty.

Idag har det tittats flitigt på One Tree Hill. Jag började på disc två och är nu på disc fyra. Ojoj, tiden flyger iväg när man har kul. :)
Natten har spenderats hemma hos Lindbloms med Emma och Flisan plus lilla älsklingen smulan (som har börjat inse att hon blir klappad av mig, så därför följer hon mig överallt jag går och såfort jag sitter ner ska hon hoppa upp i mitt knä och håra ner mina kläder - TOTALT - men jag älskar henne för det).
Denna vecka ska jag nog börja handla lite julklappar. Åt mamma Marianne, pappa Ove, storasyster Maria, storasyster Anna, bästis Matilda och mormor Gudrun. Min finfina familj ska jag handla julklappar till. Och jag ska engagera mig, jag ska hitta det bästa till de, för att de förtjänar det.
Nu ska jag titta på Parlamentet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här!