måndag 21 december 2009

Alone.

Idag ska jag ha lite ensamtid med mig själv. :) Jag ska gå moch göra lunch nu. Kanske ska jag titta på en film? Ja, det ska jag nog. Men vilken?
Det blir nog i am sam eller Bröllopsduellen. Lunch: Nudlar? Hahah.

Imorgon kommer Maria hem! Ja, ja, ja, ja. :)
Herregud vilken träningsvärk jag har. Igår var jag med Kokken (Jennifer Kokk) :) och vi åkte till stallet. JAG FICK RIDA! Och det gick bra!
Jag fick rida en liten häst som heter Sebastian. :) Jag skrittade, travade och GALOPPERADE. SJÄLV! Jag är väldigt stolt. :) Detta var första gången jag red. Jag hoppade också hinder. Bara 50 cm dock, men jag gjorde det. SJÄLV! Kokken har lite videos, men de har jag inte fått än. De får ni när hon skickar de! Jag ramlade av hästen också. När han galopperade. Hehe. Min kära vän skrek "JENNY! HUR GICK DET! FASEN, JAG FICK INTE DET PÅ FILM!" och då ställde jag mig upp igen "ska jag göra en gång till?" HAHA. Jag har ett ord: Träningsvärk.

1 kommentar:

Kommentera här!