måndag 7 december 2009

Because of you.

Jag måste verkligen börja ladda in mina bilder från telefonen från datan oftare. Jag har laddat in mina bilder nu och håller på med musiken just nu. :)

Början av sexan. Haha, alltså mer än ett år gammalt. :)

Eric the...sad man? Vad är det på tok, pojk? ;)Mysiga Matilda, rätt häftig bild.:)
Andra bilder. Fina sommaren - FINITO, GONE, BORTA. :(



Fina häftiga Venedig. :) Finfinfint. Bra bild, stolt fotograf.
My eye. Och jag lägger ut den här bilden för att?
The three golden girls in black. Åh, bra namn faktiskt. (:

Sveriges mest annorlunda busssäte? Haha.
Video.




Haha, ursäkta flummet. Grejjerna på huvudet har jag ingen aning om varför vi har. Haha.
Lite mer. Notera inte hur kort jag är, tack. :) Haha.



Plus, en trött Jenny. Nu ska jag rida iväg mot drömmarnas land. Godnatt!

3 kommentarer:

  1. HAHAHAH, videosarna! xD Btw, är det jag i vita mössan på "stå vid busskur saken när det är frost" bilden?
    Och på videon jag snörar som en riktig palestina tant!
    Haha / lollo

    SvaraRadera
  2. Btw, jag ser ut som grinchen på bilden högst upp! HAHA / loiiz

    SvaraRadera
  3. Haha, ja det är du. :) Jag diggar våra videos starkt! Mahah.

    SvaraRadera

Kommentera här!