måndag 14 december 2009

Buisy.

Förlåt för dålig uppdatering.
Jag har haft det väldligt stressigt. Men nu är alla julklappar inhandlade + en hög kjol, två t-shirts. Skönt. Nu är det bara att vänta på snön och julafton. 10 dagar kvar. :)
I fredags kom Maria hem. Jag har ett ord: LYCKA. Men tyvärr så var hon tvungen att åka hem till Kalmar igår. Fast hon kommer tillbaka snart. :)
Nu kommer lite pics.
Idoltittnig. Eric hejade vi på, Eric vann. :)


Söta, gamla mormor. Vi var i Stinsen. Mami, jag och mormor. Mami i Stinsen. Vi åt supergod lunch!

Jättegott. Jag kom på att jag skulle ta kort på maten efter ett tag och då hade jag redan börjat äta så det ser lite konstigt ut. Menmen. Gravad lax, dillstuvad potatis och sallad åt jag. :)
Mami åkte hem igen, hon skulle släppa av mormor, hon ville åka hem. Själv valde jag att stanna kvar, jag utnyttjade chansen att handla julklappar ostört. :) Jag fick mycket gjort men efter ett tag blev jag också lite trött efter all julklappsletning, så jag satte mig och vilade mig, tog fram kameran och, ehm, ja...
Nu är julen nära och de flesta av mina paket (alla kanske?) är inslagna!
På söndag, så åkte mami, Anna och jag till Täby, där inhandlades två par jeans (svarta, mörkblå), två t-shirts och en hög kjol. :)

Nu har Jenny tråkigt. Vad ska hon hitta på?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här!