tisdag 8 december 2009

Gone.

Helt plötsligt kommer pappa och säger att vi ska åka ner till Vallentuna och käka på restaurang. Anna och jag ligger och degar i soffan och blir som två frågetecken. Pappa skulle ju göra cocoskyckling? Det visade sig att kycklingen var inge bra, och vi hade absolut inget hemma, så då skulle vi åka till Chiing-Chong.
När vi var där, hade vi väldigt kul och blev mätta, oj så mätta. Vi kom hem, satte oss vid teven - one tree hill. Efter en timme eller så bestämde Anna och jag att vi skulle dricka te och äta lussebulle. Nu - efter två koppar te, en lussebulle och en liten pepparkaka - kan jag knappt röra mig. Min mage spricker nog snart.

2 kommentarer:

  1. Ooh vad avis jag blir! Men snart kommer jag vara hemma i över en vecka, å då blir det massa mys mys mys! Förbered dig... ;)

    SvaraRadera
  2. SVAR: Hihi, att du älskar jul är du inte ensam om!

    Tack söta du <3 Vi får hoppas att snön sparar sig till julafton! Kram :D

    SvaraRadera

Kommentera här!