söndag 3 januari 2010

Fanns ingenting som kunde se annorlunda ut.

Klockan två kommer Maria och jag befinna oss i kragstalund där vi ska hälsa på mormor. Lite fika blir det nog och massvis av adjökramar kommer Maria få av lilla mormor. Självklart av mig också, men jag får ju njuta av en sista kväll med henne. Då ska jag krama henne. Krama henne hårt. Krama henne varmt. Säga att jag kommer att sakna henne, och att jag älskar henne. Och kanske kommer jag få en sista morgon, om jag hinner vakna. Imorgon drar hon iväg till Thailand i tre veckor. Hur ska vi klara oss utan vår söta syster? Vi får helt enkelt försöka.
Imorgon ska mami, syster Anna och Pierre (plus jag då) åka in till den stora staden och titta på 3-d. Alla säger att den är GRYM, tydligen, så vi ger den ett försök. :) Vi ska resa till Pandora och träffa personer som är så olika från människorna. Vet ni vilken film jag pratar om? Ja, självklart.
http://urbanchristiannews.com/ucn/images/James-Camerons-Avatar-1954.jpg

Avatar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här!