onsdag 27 januari 2010

Jenny, Louisa, Amanda, Matilda.

Täby Centrum, dit åkte självaste Baloo(jag), Bamse, Blomma och Bambi. :) Ja, det är jag som har kommit på smeknamnen. Hihi. Jag inhandlade ett par jeans från BikBok som egentligen kostade 299 kr men det var rea. R-E-A! 49 kr kostade de bara! :-O Gråa skitsnygga, tajta jeans! :) Vi åt också middag på Burger King och det var faktiskt inte så supergott som Blomma hade lovat... Vi stressåt. Vi fick maten tio i sex, knappt, och Blomma och Bamse skulle till tåget klockan sex! Så de skyndar iväg. Sen ringer mamma: "Hej vi väntar utanför polisen nu". (Jag tog pass idag). :) Då säger jag: "Men jag är på Burger King! Jag ska precis äta!"
"Men kom hit! Skynda!" STRESS!! Det hörs en röst från en viss syster Anna men orden är otydliga. "Men ta den tid du behöver, vi väntar." säger mamma tillslut.
"Okej, skitbra, men kan vi skjutsa hem Matilda?"
"Jadå."
En minut senare:
Sms från mami: Det är fem nummer före oss, sen är det vi! Börja gå nu!
Matilda - Bambi, och jag stressar dit.
Vi springer ut i snöstormen med hamburgare och milkshake i handen. Bambi hade också en sprite! Inga vantar. De låg tyvärr i väskan. Jag proppar i mig hamburgaren och slänger det lilla som finns kvar av den. Då har jag en hand ledig som genast blir full igen - Bambi ger mig sin milkshake. Kallt var det. När vi rundat hörnet och ser polisskylten har Bambi lite kvar av sin hamburgare. "DUMPA HAMBURGAREN!" skriker jag och springer in. Bambi proppar i sig sista biten och stannar utanför för att tugga. Hahahahah. Sen kommer vi in, fixar håret, jag tar passkort och gör världens sämsta namnteckning. :)

Vintern är rätt fin ändå, när det inte är snöstorm!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här!