måndag 11 januari 2010

Visa mig.

Jag måste bara säga att jag är super på att laga lätt, god och väldigt nyttig mat! Som också är mättande. :) Jag åt precis min specialare.

Stek 3 ägg i flytande margarin, jag använder mildas culinesse. 'Spräck gulorna'. Alltså så att gulan rinner ut.
Under tiden skär du upp lite grönsaker. 1 tomat och 1 avokado brukar jag ta.
När äggvitan har hårdnat lite grand vänder du på det och steker färdigt det. Äggen ser ut som en pannkaka vid det här laget (formen alltså). Lägg den på en tallrik, lägg de skivade tomaterna på en sida av 'ägg-pannkakan'. Vik över den andra sidan så att det blir som en macka. :) Ägg-tomat-ägg. Lägg avokadon bredvid och ät. :) Supergott! Gissa vad jag ska göra? Det rimmar på Filomore Firls. Oh, yes. Du har rätt. Gilmore Girls.

1 kommentar:

  1. ÄGG-TOMAT-ÄGG! HAHAHAAHAHAHAHHAAHAHAH / loooooooooouisa

    SvaraRadera

Kommentera här!