lördag 9 januari 2010

Visa vad jag köpt plus tidsfördriv-inlägg.





T-shirt från ginatricot. 99:-



Täckbyxor. Warp. Köpt på stadium. 599:-



Här är väskan som jag glömde visa för er! :)





Blommig hoddie från ginatricot. 249;-.












Idag ringde en kille angående en slips jag hade köpt. "Jag har inte köpt någon slips". Det hade jag inte? "äh, jo, asså, det står här ba; Jenny Li, Lid, någonting." Väldigt diskreta (host) viskningar hörs i bakrunden; "Jenny Lidman, säg det, säg det tihihi". Undrar vilka som ringde till mig? Dolt nummer? Har du någon aning, EMILIA? Haha.
Det blev inget Wayne's Coffee idag. Vi hann helt enkelt inte. Istället blev det en kaffe på McDonal's drive-in. :) Kassakillen (?) som stod där var väldigt, slangig(?). Haha. "Ehm, kaffe, äh, det blir..vänta lite. Tjug..tjugofem spänn!". Han verkade väldigt glad att han hade listat ut priset. "Kör försiktigt där i hörnan, det är fett halt, asså!". När vi kommer fram för att betala så slänger han ur sig; "Tack, så mycket, damer. Ta det soft nu!". Hahaha.
Juste! Jag har glömt att berätta! När papi och jag var inne i stan och var på Rigoletto så såg vi BÖRJE SALMING!

3 kommentarer:

  1. SSÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄMMMMMMMMMMMMSSTTT

    SvaraRadera
  2. att jag har sett börje salming?

    SvaraRadera
  3. haha nej, hade blviit lite fel!

    http://Redandblack.se

    SvaraRadera

Kommentera här!