tisdag 2 februari 2010

Down to earth?


Nu kommer de efterlängtade bilderna från vår fantastiska helg. :) Den hade verkligen allt. Matlagning som resulterade i god mat, B&J, film, mys, skratt, karate, klippning av hår, sminkning, alltmöjligt. :)

Finaste Amanda lagar mat. :)

Mysigt!


Hoppa, det måste man ju göra?

Vi klippte Amandas lugg. :)

Min bejbä. :P

Min andra bejbä.^^


Min tredje bejbä. Nu kommer lite bilder från Louisa. :)

Kanske en framtid? Stå och dricka öl, läsk på bilden men i framtiden, och laga mat till barnen plus ohjälpande man?
BACK TO MY PICTURES.

Före.

Klipp, klipp, klipp.

Efter! Matilda och Jag är tha frisörer.
Nu orkar jag inte lägga upp fler. Jag har väldigt många kul, men oj vad jag skulle få skäll av vissa personer om jag la upp de. Kanske kommer några till i framtiden?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här!