tisdag 16 februari 2010

Keep holding on.

Dagens inköp blev en snygg röd rosett plus ett snyggt overzizat linne från ginatricot. Och mat såklart, hahahah.
Emilia bytte visnigsnamn på msn - !emilia bytte hon till - och hade den bara några sekunder och precis när hon byter, vilket jag ser så loggar anna in - som då heter !anna - och emilias visningsnamn byts. Jag säger till emilia;
"jag vet!
att!
du!
har!
....
INTE LÄNGRE."

(jag vet, totalt obegripligt)
Emilia goes what?
Jag säger då;
"du hette !emilia i några sekunder
anna heter !anna"
Emilia:
"fan såg du ?"
"jag har ögon överallt!"
blir mitt svar.
"jävlaa ... ehm ... quicklooker" säger då emilia.
Jag byter då msn namn, så just nu läser ni slutet av ett inlägg av jenny, tha quicklooker!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här!