torsdag 25 mars 2010

Let me know when I can breath again.

Jag har aldrig, i hela mitt liv, upplevt att jag faktiskt saknar min mentor. Han har fått en liten bebis och är nu pappaledig. Han kommer vara borta i ungefär 3 veckor, och jag fattar inte hur jag, hur min klass, ska klara oss utan honom. Han får upptäcka och leva livet som pappa och vi får sitta och lida med världens mest hemska vikarie. Det första hon säger till oss är: "Vet ni vad man säger i början på en konsert? 'Glöm inte att sätta på mobilerna när ni går ut härifrån, hahaha!". Ingen skrattar förutom hon, way to go Maijken, bra första intryck.
Typ hela klassen funderade seriöst på att skolka resten av dagen. Jag gillar egentligen att vara i skolan - eller det är helt okej. Men hon gör så att vi faktiskt tänker på att skolka!
Jag undrar hur dessa veckor kommer att gå...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här!