fredag 19 mars 2010

Open up your eyes.

Idag kollade vi på Hipp Hipp Hora i skolan, och den var faktiskt rätt bra.
Men nu till stora nyheten:
Imorgon ska jag köpa New Moon! Man skulle ju kunna köpa på cdon.com, då den kostar 149:- på DVD eller 199:- på Blue-Ray, men då skulle man ju inte få den förrän typ onsdag... men jag vet ju inte vad de kommer kosta i affären, och orkar jag ens vänta?
Jag ska väl förmodligen köpa på DVD. Eller tycker ni jag ska köpa blu-ray? Det är ju faktiskt inte så stor skillnad. Vad tycker ni?
När filmen är köpt, om det nu blir så, ska jag vandra hemåt från Centrum med kameran och ta lite bilder, förhoppningsvis. Sedan ska jag göra lite mysigt för att då kommer Matilda och New Moon-tittandet tar vid! :)

3 kommentarer:

  1. Nja. Det blir nog sport på TVn;)

    SvaraRadera
  2. blu-ray big times (:
    Inom fem år är dvd helt borta, och det är väl kul att kunna ha kvar filmen (med mycket bättre exponering etc.) ett tag till? :)

    SvaraRadera
  3. SVAR: Ja, den luktar jättegott! Finns en del, men mango är med tumme upp för (: Kram

    SvaraRadera

Kommentera här!