tisdag 2 mars 2010

Sitting here friendly.

Just nu sitter jag hemma i mitt andrahus med min andrafamilj och väntar på mat medan jag har min älskling i knät. Smulan och jag hör ihop. Smulan är då favvishunden och Gittan, Emma, Morgan och Frida (som dock bor i Umeå) är andrafavvisfamiljen. Hänger ni med? :)
Idag var Emma, Gittan och jag i STHLM och vi hade jättekul och mysigt. Jag inhandlade ett flätat läderskärp, ett supergulligt hjärtarmband i silver och en skjorta på Ginatricot, en dekorerad T-shirt på Monki, en blommig sjal på Indiska, en svart väst på H&M. Gittan bjöd oss på lunch i Hötorgshallen och jag åt indiskt. Mums. :) Sen gick vi i lite mer affärer och det sista vi gjorde var att fika en lång stund och sedan gå på bokrean som Gittan desperat behövde gå på. Haha.

1 kommentar:

Kommentera här!