söndag 11 april 2010

Just breath.

Igår spenderades hela dagen med mami i den stora staden. Vi hade jättemysigt - vi åt ceasarsallad och fikade i Sturegallerian.
Shoppade, det gjorde vi också. Mycket.
Jeansskjorta, vit hatt, rutig bomullsskjorta, sjal, dekorerade hårspännen, blå, uringad topp med spets på axlarna, grön topp med lite 'hål' längst upp och en rosett i uringningen - jag vet inte riktigt hur jag ska beskriva, haha.
Vi hade iaf supertrevligt! Och mamma och jag har bestämt att vi ska göra det oftare. :)
Idag packar jag mina väskor för att sedan bosätta mig hemma hos Lindbloms. Där ska jag faktiskt bo i en hel vecka. :) Med min älskade bonusfamilj och min älsklingshund. Har inte ni någon bonusfamilj? Alltså, någon familj som er familj är väldigt bra vänner med, så att de blir som en bonusfamilj? Igår var vi på middag hos de, och då får jag höra att Gittan - min bonusmamma - ser på mig som en dotter, en bonusdotter. Och jag ser henne som en bonusmamma.
Har ni några som ni har speciella band med, men inte är släkt med?
Jag kanske visar er mina köp om jag hinner idag. Jag måste packa lite först. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här!