torsdag 8 april 2010

Without your love I'll never find a way back home.


Hårnålar - H&M, 19:50:-



Cardigan - BikBok, 49:- (halva priset på rea)

Smultron te - The & Kaffe handeln, 15:- (halvt hekto)


Randigt lite overzized linne - BikBok, 24:- (halva reapriset)

Under denna eftermiddag har Täby fått underhålla mig samt Matilda och Amanda. Louisa var med en stund och handlade vårjackor men sedan tog hon tåget hem och lämnade kvar mig, Matilda och Amanda - men vi hade supertrevligt!
Amanda köpte en body scrub, och ett linne från bikbok tror jag.. Matilda köpte en finfin jeansjacka, som jag nästan är säker på att hon lägger ut på vår blogg.
Jag köpte ett randigt linne, en grå cardigan -från bikbok. Smultron te köpte jag också, mums! Och lite hårnålar - som ni ser ovan. :) Vi åt middag i täby och på min tallrik låg en ceasarsallad. Amanda lärde mig att dricka Vanilla Latte, och det var jättegott! Ny favorit, faktiskt. Så gott var det, kom ihåg nu - Vanilla Latte - Yummy.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här!