onsdag 5 maj 2010

Over my head.

Jag glömde säga att vi vann matchen mot IFK Täby! 3 - 2 blev resultatet. :) Och domarn visade upp en gul ostskiva till mig, om ni fattar vad jag menar.
Om sisådär fyrtio minutas ska jag vara träningsklädd och benen ska röra sig mot bussen, som tar mig till tåget, som tar mig till Täby kyrkby och efter det benen igen, som tar mig till fotbollsplanen, sedan tåget, som tar mig till Vallentuna, bussen som tar mig till rosengården och benen ännu en gång som tar mig hem.
Och nu vill jag bara passa på att säga att på fredag drar jag till Kalmar med Anna, mamma och mormor för att hälsa på storasyster Maria.
Åh, juste! Imorgon ska Jennifer och jag vara med varandra och jag ska få rida hennes häst! Haha, vi får se hur det går.. klart slut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här!