söndag 13 juni 2010

I swear, someday I'll pay the bills with this guitar.

Min dag började med en väckarklocka - som kallas mamma - väckte mig kvart i sju. Samling inför match ägde rum tio i åtta. Så där står fjorton trötta tjejer i väntan på att få hoppa in i bilarna och köra iväg till match - and so we did.
Jag kom hem vi ett-tiden igår, på natten. Somnade runt halv två. Jippiee tänkte jag ju självklart då. Speciellt eftersom jag skulle upp drygt fem timmar senare. Menmen, jag gjorde det. Jag gick upp, vi spelade matchen och åkte hem med glada miner och seger. :) Jag spelade yttermittfältare och på en hörna får jag nätet att skaka med vänsterfoten. Stenhårt skott rätt i krysset med vänstern - ja det kallar jag självstolthet. :) Jag kom hem, tog av mig skorna, slängde mig i soffan och somnade i två timmar - bokstavligt talat.
Nu ska jag kolla på friends och sedan ska jag beställa hem ytterligare två säsonger!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här!