fredag 23 juli 2010

I've been good to you.

Ibland kan jag vara en liten lurifix, i detta fall mot 8-åriga grannflickan. Vi spelade monopol igår, och ni alla har säkert spelat det? Så ni vet Hornsgatan och Västerlånggatan i början av varvet, de som är de billigaste gatorna. Och elverket samt vattenverket, finns ju också. Men iaf. Klockan var tolv på kvällen och jag var trött och ville hem, så då säger jag såhär: "Okej, du få Västerlånggatan, Hornsgatan och Vattenledningsverket och jag får 28.200 av dig?" (vilket var i princip så mycket hon hade.
"Nej."
"Okej, 28.000 då? Det är en riktigt bra deal!" (vilket det inte är för HENNE)
"Okej, då."
Sedan hade hon bara en hundralapp kvar, och hamnade på min dyraste gata och skulle pröjsa 12.000. Men det gick ju inte, så jag gick hem med ett gott skratt. Haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här!