måndag 9 augusti 2010

The fire in your heart is out.

I väntan på bussen på Gotland, (bild lånad av Ebba).
Kom hem från Gotland igår med en taskig häl, en djävul till ljumske och värk i hela kroppen. Men ikväll var det bara att sätta igång med måndagsträningen!
Gotland var så otroligt roligt, och vi fick testa tandencyklar vilket var väldigt kul. Speciellt när Ida och jag satt på en. Vi höll på att kissa på oss - allvarligt talat alltså.
Jag låser upp cykeln och kollar på Ida.
- Åh, gud vad jag blev nödig!! säger Ida och börjar garva.
- Herregud, jag med! säger jag.
- Oj, oj oj. Jag måste sätta mig!
Så vi sätter oss på en gräsplätt och asgarvar. Sen kommer Ida på att man kan korsa benen och hålla ett ben rakt, det andra böjt och hålla i det böjda benet så att det stretchar rumpan. (Ni fattar kanske inte, men jag har iaf försökt förklara!)
Då cyklar våra tränare förbi, när vi håller på och kissa på oss av skratt. Och vi sitter fortfarande i den där ställningen så jag säger; Vi stretchar bara lite här! Vilket resulterar i mer skratt, och nu, varje gång vi tänker på det så måste vi springa och göra ettan. :) Hahahaa, men vi var ju också lite flummiga, så det kanske inte är så kul om man inte var med ? Men vi garvar iaf!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här!