söndag 22 augusti 2010

Nattinuffsan!

Jag vet inte riktigt om jag är säker på min, ja vad ska man säga, "slogan" ? Jag vet inte rikigt om sagan om en fantasi låter bra. Funderar på att byta. Och jag ska nog bygga på headern lite. Plus att jag kanske ska ändra hela mallen. Och jag ska nog göra det medan jag lyssnar på sådan där bra musik. Och när man lyssnar på bra musik måste man ju sjunga med. Och då kommer jag nog göra det. Och jag kanske ska byta färg på mina fina små meningar och rubriker. Och jag kanske byter teckensnitt på vissa saker då. Och profilbilden ska förmodligen ändras. Och vissa bilder ska redigeras för att läggas ut på bloggen, kanske med en bra låt. Och nämnde jag att jag ska nu pussa kudden och tacka för att den finns ?

1 kommentar:

  1. Jag tycker det låter konstigt. Inget riktigt sammanhang, vad menar du med det liksom? :/

    SvaraRadera

Kommentera här!