tisdag 28 september 2010

She spoke words of wisdom.

Man saknar ju inte Grekland. Nej, nej. Inte alls.

Jag håller på och funderar på hur jag ska göra min header, vilka bilder osv. Så det är ett working progress!
Matilda och jag har varit och gymmat hela eftermiddagen!
I tre timmar har vi kämpat och slitit. Jag kan meddela att jag sprang 5 km och körde 5 km crosstrainer (jag är bäst). Haha, sedan så gjorde jag 150 st dra-upp-benen-dra-ner-överkroppen-mag-träningsmaskin! Vet inte vad det heter, haha.
Sista timmen var vi med på ett pass faktiskt. ZUMBA heter det och det var sjukt kul! Man dansade och hade jättekul fast det var superbra träning!
Igår hade jag ju fys också, har träningsvärk och den blir ju inte precis bättre av att gymma i tre timmar. Hahah, jag undrar hur det kommer gå för mig på gjumpan klockan åtta imorgon bitti... och på fotbollsträningen. Åh maj gaad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här!