söndag 31 oktober 2010

We fell back.

Här är en underbar sötis som jag ska få träffa imorgonoch en till.


Helt undebar kväll med mina älskade vänner! (Gick och la mig halv fyra, men så ska födelsedagar vara, ajt?) Bilder kommer, måste bara ge kameran lite batteriliv först.
Jag var en MIMARE kvällen till ära. Vit i ansiktet med små röda läppar och svarta sträck över ögonen, riktigt roligt faktiskt!
Just nu sitter jag med en jorbubbsmask och helsike vad den var rinnig. Chokladmasken var mycket bättre. Nästa mask jag drar på mig, fast inte idag, är en mudmask med grejjer från döda havet typ. Ska tydligen rengöra på djupet. Jag har ju inte så mycket finnar eller problem med min hud men jag tycker att det är väldigt avslappnande med masker. :) Vad tycker ni? Gillar ni masker och sånt?

Efter höstlovet på måndagen ska världens sämsta bok på typ 250 sidor var utläst. Jag är på sida 70. Haha, men jag har en plan faktiskt - läsa tre timmar (!) idag, och ungefär en timme varje dag efter det. Då hinner jag verkligen läsa ut den! Hoppas jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här!