fredag 26 november 2010

Don't eat yellow snow.

IDOL BÖRJAR OM TVÅ MINUTER.
Bara så ni vet.. haha. Jag har faktiskt städat mitt rum idag, bra bra bra. Och då lyssnade jag på alla mysiga julsånger. Åååh, vad jag längtar. Snön är ju här för att stanna. Men tre decimeter snö blir nog jobbigt för Gud att smälta ner. Så jag tippar på att den stannar. :) Jag har också försökt klura ut vilken låt jag ska sjunga på lucia. Jag och Louisa ska sjunga Wonderful World, förhoppningsvis. Men jag vet fan inte vilken jag ska sjunga ensam! Men jag hittar säkert en fin låt!
Framåt senare ikväll kommer Maria hem! Jippie! Detta beror på att hon gärna ville medverka i vårat lussebak. Mysigt kommer det bli imorgon, och bilder kommer då också! Har varit lite tråkiga bildlösa inägg men jag har haft massa plugg och ja, det går helt enkelt före. Men spanskaprovet idag gick utmärkt :)
Nu blir det tacos!
P.s. Idol började för tre minuter sen.. :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här!