tisdag 23 november 2010

Ja, sisådär lagom bra.

Fick en kommentar på inlägget nedan om träning. :) Jätteroligt att ni kommenterar! Jag tycker också det är väldigt viktigt med träning! Men om man nu är knas i huvudet som jag och kommer en dag för tidigt till träningen, haha, ja då får man stå sitt kast.
Lite sådär lagom smart av mig att ta mig till Täby Kyrkbys IP, sitta där i en halvtimme i väntan på kära lagkamrater, börja undra om vi faktiskt har träning (nej, det hade vi ju inte!), ringa storasyster för hämtning.
Men nu får jag dricka te och kolla på friends! MYS. Har faktiskt pluggat lite spanschka idag och läst några sidor ur "Stor i käften". Helt ok bok. Aningen långtråkig men OK. Däremot, engelskaboken vi läser (About a Boy) suger. Den suger hårt. Har ju liksom redan sett filmen två-tre gånger så jag vet vad som kommer hända! Men boken är bååååring.
Det var det jag hade att säga. Tack för mig, säger en misslyckad chey.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här!