lördag 20 november 2010

Jag har allt jag behöver.

Min stencoola farbror Bosse :)
Riktig härlig kväll är vad det har varit! Vi anlände till Silent Mountain (läs: Tystberga) vid tretiden, då vi välkomnades med massor av kramar och skratt! Det har bara flytit på sen dess. Snack om hårväxt till alkoholproblem till internet har diskuterats - min släkt må vara liten, men förjävla go!
Klockan närmar sig halv tolv, och till min förvåning sover kusinvitamin, storasyster, mami OCH Eva (min farbrors underbara fru!). Min fina låtsasmamma. :)
Kusin Astrid, tjugotvå år:
"Varje gång jag kollar på Lejonkungen så där Mufasa varenda gång, man tror att han ska klara sig men det gör han inte! Han dör! Varenda jävla gång!!"
Sen efter ett tag glider hon in med "Jag skulle bli förvånad om han helt plötsligt klarade sig nån gång.."

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här!