lördag 27 november 2010

Walking in winter wonderland.

Idag drog Majjsaaanoo (läs: storasyster Maria, kände för lite egenstyle där), mami och jag själv till K-Rauta där vi skulle kolla på lite julstjärnor, fina saker. Maria och jag fastnade dock för en asball lampa som man kunde ändra färg på med hjälp av en touch screen typ. Verkligen tuff! Vi fastnade också för alla underbart söta barnlampor. Vi stod där mitt i affären och typ: "Mitt barn ska ha den här, så kan ditt barn ha den där i sitt rum... fast den kanske jag vill ha till mitt barn. Men DEN DÄR var ju väldigt söt också.."
Efter det åkte vi och storhandla på Coop. Med Shop & Go - kontrollen. Otroligt smart uppfinning må jag säga!
Ja, ja nu ska jag inte tråka ut er med en lång text, delvis för att jag inte har någonting att skriva men också för att jag ska nu dricka te och äta min femte (eller sjätte, har tappat räkningen, haha) lussebulle!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här!