måndag 1 november 2010

Always where I need to be.

Det är ju alltid sådär roligt att hitta lite pengar i en väska som man inte använt på ett tag!
Just nu packar jag lite inför min lilla "resa". Bra promenadkläder ska packas ner + kameran. Och självklart den där idiotiska boken som ska läsas. Men jag kan faktiskt stolt säga att igår läste jag 70 sidor och idag har jag läst 40 sidor. Så jag hinner med säkerhet läsa ut den till på måndag. :)

Idag är det första november och om bara en månad så kommer julkalendern börja sändas. Det är helt sjukt vad det har gått fort. Känns som om det var igår när jag tog på mig shorts och linne och tyckte att det var för varmt. Nu tar man på sig underställ, varma jackor och stora halsdukar för att hålla värmen.
Förra vintern.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här!