torsdag 30 december 2010

All I want is lively emotion.

Ååh vilken härlig kväll det kommer att bli ikväll!

HELA familjen ska sätta sig ner och ha filmmys med glass och godsaker framför Harry Potter - Fenixorden. Maria och jag blev nyss klara med Harry Potter - Den flammande bägaren så nu fick vi med oss resten av familjen att kolla på nästa film!
I teeeeby hittade jag två par örhängen! Ett par med kedjor och svarta fjädrar, rätt långa - Gina Tricot. Och ett par lite kortare med en okej, nu ska jag försöka förklara, en med typ en kristall högst upp insvept i silvervingar som har kedjor hängandes ner. Haha, bra förklaring.

Bilder kommer, och imorn får ni bild på byxdressen och hela nyårsoutfiten. :)

1 kommentar:

  1. Jag har lagt upp en tävling på min blogg nu med fina priser. Var med om du vill =)

    SvaraRadera

Kommentera här!