fredag 24 december 2010

Här var det julmys!

Jag älskar verkligen tomten och allt han för med sig i dessa juletider! Barnsligt glad är jag över alla mina julklappar. Som till exempel ursnygga kläder, en jaajtefin silverring och en eltandborste. Det här årets julafton har varit väldans lyckat! God mat, Kalle Anka gjorde succé som vanligt och det hela avslutades med Karl Bertil Jonsson. Nu sover typ alla framför soffan eller leker med sina julklappar. Men jag måste också säga en sak till er, jag har skrattat så mycket! Pappa köpte en julklapp till sig själv (eller nej han köpte flera till sig själv, men bland annat den här) och vet ni vad det var? GTA! HAHA, jag höll på att dö!
Pappa: Vad skrattar du åt? Det är ett bilspel!
Jag: Haha, ja visserligen - men du hoppar ut ur bilen och skjuter ihjäl folk och det sprutar massa blod överallt.
Pappa: Haha, jaha. Jag sökte på internet på BILSPEL och då kom det här upp.
Jag: Haha, lyckat.
Pappa: Hoho, ja.. Äh, jag får väl helt enkelt lära mig skjuta och döda folk då! :)

POSITIV PAPPA! I like it! Pappa fick också en present från VD:n av hans företag (hansjälv alltså) från personalen (han själv igen).

MEN NU BLIRE SÄLLSKAPSSPEL! :) GILLA GILLA GILLA!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här!