tisdag 28 december 2010

Jag kan inte le utan dig ikväll.

Ikväll blir det en alldeles utomordentlig filmkväll med storasystrar och madreey. :) Har ni några bra filmtips?

Juste, när jag hade den där "frågestunden" så var det ju en tjej som frågade om jag kunde visa mina shopping-inköp, så jag ska ta fram kameran och fota mina tröjor :) Nagellack och trosor kanske inte är någe vidare bra att fota. Haha, men jag lovar, ska lägga upp bilder på koftorna jag köpte!
Idag fick jag min julklapp från Lajnea! En asball dödskallering som jag faktiskt har tänkt på att köpa! Tar kort på den med. Men jag är lite osäker på om jag ska byta till en större storlek så att jag kan ha den på antingen lång - eller pekfingret? Just nu är den på ringfingret.

Såhär ser den ut. :) Vilket finger tycker ni jag ska ha den på?

1 kommentar:

Kommentera här!