onsdag 29 december 2010

My heart went boom-boom.

Jag funderar på att göra lite porträtt bilder faktiskt. Typ "färgiga". Men jag ska inte avslöja för mycket, men jag har en superidé!

Men tror ni att det skulle vara bra? Få in lite snygga porträtt-bilder i bloggen? (Nu när man har en omålad duk utanför huset liksom!) Alltså snö, för er som inte fattade haha.

Jag kom just på att jag inte har visat er mina julklappar! Eller är det intressant för er? Om ni vill se så är det klart att jag visar!
Och till den anonyma som kommenterade min frågestund, tycker du jag sköter mig med att visa det nyaste i garderoben?
p.s. min video på när jag sjunger vet jag att det är några som vill se, men bloggen kan typ inte ladda upp den för att det är HD-video, men jag ska försöka imorgon!
p.s. 2 Vad tyckte ni om kläderna? :)

Men nu ska jag faktiskt rulla igång Eclipse!

1 kommentar:

  1. Visa julklapparna :D
    O kläderna är skitsnygga ^^ :)

    SvaraRadera

Kommentera här!