måndag 24 januari 2011

I'm just painted by numbers.


En väldigt fin brutta!
Nu är det officiellt - jag kan verkligen inte röra mig. Det går inte. Mina muskler bara skriker av smärta, jag undrar hur det ska gå på coren imorgon.. Men men, jag får slita av alla muskler i min kropp då. Fast det är ju så det känns nu typ. Det kommer ju vara bättre att dö än att köra ett core-pass med den här träningsvärken imorgon.

NOG OM MIN TRÄNINGSVÄRK.

Nu ska vi klaga på min värk i sidan av rumpan och höften. Från min halkning idag. I hate it. Jag är verkligen expert på att halka och göra illa mig. Ett bra exempel - jag har sjutton ärr på mitt högra ben.

Jag har faktiskt pluggat en liten stund idag, men jag fattar inte mycket direkt. Hehe.. så jag ska fråga min lärare om lite grejer. T.ex - vi ska ha prov på bland annat magnetism - och vi har inte ens gått igenom det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här!