söndag 23 januari 2011

Simply marvellous weather today.

Rubriken säger så mycket sanning! Vädret är jättefint idag! Jag, mami och papi tog en långpromenad till affären där det inhandlades ingredienser till en godish middish idagish. Det blir något med kyckling. Haha, så uppmärksam är jag!

Framåt femtiden ska jag ta ännu en promenad till Vallenutt station, där ska jag ta tåget till min trääning. Dock ska jag ta ett tidigare tåg så att jag hinner in till så kallade "Frejknuten" där man kan se storlekar på kläder som ska beställas!
Nu är vårrullarna klara! Heeaaveeen.Jag tog faktiskt bilder idag, men vår dator där bilderna kommer in är på lagning, så ni får se dom på typ onsdag. Och juste, ni ska ju få se kläderna också! Kanske hinner med det idag, får se :)

1 kommentar:

  1. Det är bara för att jag har andvänt den som typ msn bild och någon gång på gammla bloggen.

    SvaraRadera

Kommentera här!