onsdag 26 januari 2011

Sitting in a tree, looking down at the world.

Imorse, precis när jag kom till skolan, fick jag extremt ont typ bakom mina ögon. Bihålorna typ? Men iallafall - det har hållt sig hela dagen och har nu börjat i hela huvudet. Det börjar bli värre alltså. Funderar på om jag ska skippa träningen idag, men det är idag vi tar kort! Så antingen går jag dit trots mina smärtor och tränar ändå eller så skiter jag i det? Eller så går jag dit och bara är med på korten? Haha, men jag får se hur jag gör. Ska se om lite smoothie och några avsnitt friends kan ha någon läkande effekt. Idag ska jag nog försöka hålla mig så långt borta från fysik-boken som möjligt. Det gör bara mer ont när jag läser. :(

Vi hade matte G-prov idag! Och det gick förvånandsvärt bra! På fredag är det VG/MVG-prov. DET however, får vi nog se hur det går..

Btw, ny design kommer nog snart - min är så tråkig men jag har inte hunnit fixa med bloggish nu när det är plugg och prov hela tiden. Men den kommer iallfall!

En liten vinterbild. Haha, men jag håller faktiskt på att ladda in bilderna jag tog i helgen för att nu är "bild-datorn" hel igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här!