tisdag 18 januari 2011

World spins madly around.

På grund av bildbrist, blir det en vinterbild från förra året tror jag det var. När jag var typ tre centimeter och skrattade åt allt man gjorde. Ja, juste det stämmer - 2010.

Lina: det DÄR gjorde mig himla nyfiken x) du kan alltid berätta :P

Haha, jag tror att du får fortsätta vara nyfiken ett tag, sötnos :) Men jag skrev det där mest bara för att man läser så mycket typ "du kan ju bara gå och dö" eller "kan alla bara sluta ljuga?!" ja eller vad som helst! Haha, lite knasiga exempel men hoppas du förstår principen. Sen kanske det är så att jag har lite problemiix. Men inga stora grejer, bara så att du inte dödar dig själv av nyfikenhet. Och besides, jag tror inte jag har ett så märkvärdigt liv, så jag kanske inte har så märkvärdiga problem?

VÄLDIGT NARRE ATT DU KOMMENTERADE IALLAFALL!
Och samma till er andra, ni lever ju och har saker att skriva - fortsätt att göra det! Jag behöver väl inte tjata om det för att få liv i er? :) Eller vad vet jag, jag kanske skriver om så ointressanta saker att ni inte har något att kommentera?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här!