söndag 30 januari 2011

You can come and sing to me.

Oj vad roligt! Kollade lite nyss på mina läsare och statistik och sådär - den här veckan har läsarantalet höjts med mer 100 läsare! Så nu är det några hundratals läsare varje vecka, superkul!
Jättekul att så många läser min blogg! :)

Här sitter jag fortfarande med täppt näsa och halsont. Ska nog käka lite glass. Det är så gott med glass! Det har blivit min favorit nu när jag inte äter godis. Har ju inte ätit godis på ett och ett halvt år ungefär. Eller mer exakt - ett år, nio månader och sexton dagar.
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEh2c1anL0GLt84OY5webITnzlW_wehRqhj1pD7zt0D2o07yhtPzbGPrlEn2vPHQ2Hi3LHSXTb_8Lsvf3aL_XCLjnj4pQ1WsIEcIV-H5hpnnReun54StwN9BQjlUERvT9BOoiS07Ns4lDLh0/s400/sm%C3%A5godis.jpg

1 kommentar:

  1. Nej Jenni. Jag har inte piecat. HaHA varför tror du det.
    Sv. Jag kunde alla uppgifter utan den enklaste. haha . Den 1:a.

    SvaraRadera

Kommentera här!