lördag 29 januari 2011

You don't even have to feel.

Knasbild.
Usch, min förkylning vill verkligen dra ner mig i helvetet. Men jag får bara stå ut, dricka litervis med te och snyta mig tills blodet rinner. Typ så känns det.


Idag ska jag försöka plugga fysik och engelska. Eller plugga och plugga engelska.. jag ska skriva en typ uppsats om en stor sporthändelse. Jag har valt en superdupergrej!
Så idag kanske det inte blir så mycket uppdatering. Fast det var det ju inte igår heller, men jag har verkligen ingen lust till det när det känns som om huvudet ska sprängas i miljontals bitar.

KUL ATT NI KOMMENTERAR! Blir jätteglad!

lina sa:
lycka till :)

Tack så mycket, Lina! :) Ni andra som kommenterade, svarade jag genom blogg. Men om ni vill kan jag svara och länka er i min blogg, det spelar ingen roll! :)

Back to english!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här!