lördag 26 februari 2011

En energi för alla vägar som vi inte vandrat än.

Vilket superfint väder det har varit idag! Love it! Verkligen vårkänsla!
Dagen började med att jag, Anna och mamma åkte iväg till Barkaby Intersport och hämtade mina skidor (jiihoooo!!!!!!) och kollade runt lite på rean. Hittade en skitsnygg J.Lindeberg mössa, men den kostade 400 kr.. Så den köpte jag inte. Än. Hittade också ett jättefint J.Lindeberg pannband, för 120 kr. Men det köpte jag inte heller. Och jag har ingen skidjacka heller.. "/ Hittade en idag, skiiitsnygg lila jacka med vita detaljer - och den kostade inte mindre än 980 kr på rean.. Varför måste allt vara så dyrt?!

Men om jag inte hittar någon jacka, så ska jag ha typ mammas vindjacka med massa lager under.. Fast jag och mamma ska till XXL i Arninge imorgon, får se om vi hittar något där. Hoppas hoppas hoppas!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här!