söndag 20 februari 2011

Fields of gold.

Vilket superdygn jag har haft!
Det blev shopping i Täby (visar allt någon gång veckan förmodligen) och sen vidare till Matilda där vi käkade god mat! Och det hela avslutades med film-mys hemma hos Emmisen. John Tucker must die är verkligen en film som jag rekommenderar! Har sett den tusentals gånger, den är så bra! Och han är så söt, med en rätt naiiis body :)

Jag, Louisa och Amanda sov över hos Emmisen och vi hade supermysigt! Vi bar in en 90-säng och satte ihop den med Emmas 120-säng :) Jag fick dock sova i springan av madrasserna.. Hahaha, men det var skönt ändå! Vi la oss i sängen typ halv tolv och pratade, och sen vips så var hon tre! Det tycker jag är så skönt, när man bara pratar med sina brudar om allt mellan himmel och jord och glömmer bort tiden. Jag har fina vänner jag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här!