måndag 28 februari 2011

Warm whispers.


Bara för att jag gillar bilden, och för att texten skulle bli alldeles för tråkig utan någon.
Nu har vi haft elektriker här som har lagat mitt element i mitt rum! Skönt att faktiskt kunna sova där, utan att bli till is.
Jag gjorde superduper frukost! Två äggmackor med skinka och smoothie med någon blandning av papaya och mango. Mums! Ska nog göra ett glas till.. Hehe.. Men det är väldigt nyttigt! Och jag har bestämt mig för att bli mer sund än vad jag är. Äta rätt mat och röra på sig så att kroppen mår bra. Därför vill jag gärna ha gymkort, då jag tycker att fotbollsträning två gånger i veckan, nu under vintern, inte räcker. Och jag tror verkligen att jag kommer kunna utnyttja det! För att när jag väl bestämmer mig att t.ex slänga ut glassen och äta nyttigt och träna så att kroppen mår bra så har jag bestämt mig. Och då klarar jag det. Jag har haft godisförbud i nästan två år nu, och det går jättebra! Men det är också viktigt att man får unna sig något gott på helgerna, men kanske inte en stor skål chips och massor med glass. Jag äter aldrig chips nu för tiden, men glass tycker jag om!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här!