tisdag 22 februari 2011

What you want is what you get.


Fett söt brud på första bilden! Men det var trevligt att träffas efter typ en vecka av sjuklighet, på din sida. Grattis till friskheten babe!

Nu till min andra babe:
Jag: hej min älskling!
Amanda: hej min fiende
Jag: Nejrå, hångel imorn? det blir du och jag
Amanda: ja såklart, smiter ut i skogen och råhånglar bakom en buske, eller i om man tycker det är skönt

HAHA, AMANDA DU ÄR SÅ BRA!

Imorgon är det friluftsdag som gäller. Då ska den här bruden som jag snackar med, min snygga Amandaooo, och jag gå. Japp, en skitlång promenad. Vi ville inte åka skridskor, eller långfärdsskidor, så vi promenerar!
Men det blir bra.. Men efter typ 100 m, alltså ungefär en miljon skrattanfall, kommer vi nog vara rätt trötta.







Jag har i alla fall världens bästa matsäck! Mumma!
Ceasarsallad (DELUXE)
Club Sandwich
1 liter tropisk juice
Varm choklad
Frukt (apelsiiiin)

Jo, känn på den ni! Jag äter sjukt mycket när jag är hungrig = Ceasarsallad + Club Sandwich!
MUMS! Och idag blir maten inte heller så pjåkig! Det är jag som står för den faktiskt! Blir en bild på det senare :) En annan sak jag kan meddela: Jag tappade bort min ring idag! :( Hoppas den kommer fram..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här!