söndag 27 mars 2011

Där ute finns en värld av långa nätter.

Jag kan ju börja med att säga att jag är dum i huvudet. Riktigt riktigt osmart. Vi var inte i Oxelösund, vi var i Karlskoga! Ett misstag på ungefär 30-35 mil. Men nu vet ni - jag var på Boda Borg i Karlskoga!
Vi har haft helt otroligt kul. Typ jag-kissar-nästan-på-mig-av-skratt och massor med skrattattacker.

Igår spelade vi match mot Karlskoga och gick där ifrån med en halv vinst, vi spelade lika (2-2). Sedan var det Boda Borg! Och det var galet kul! Vi var i lag, och sen så sprang vi in i olika rum som var olika banor. Man kanske skulle klättra, springa, svara på frågor eller så. Och om man klarade det steget i rummet gick man vidare till nästa steg och slutligen det tredje, och om man klarade det så fick man en stämpel som då ger poäng och visar att man har klarat hela rummet. Det var stört kul och om jag kunde skulle jag åka tillbaka dit idag, imorgon och varenda dag efter det!

Här är bara en bild jag tog från Google, som en liten visning vad Boda Borg är (bland annat, det finns ju så himla mycket banor och äventyr!)
Nu ska jag kolla på andra avsnittet av One Tree Hill (säsong sjuuuuuu!! :D :D :D)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här!