onsdag 23 mars 2011

Du fick för stor del av mitt liv, jag kunde inte andas tillslut.

Då var fysikprovet klart! Det gick suveränt! Galet bra! Åh vad skönt att det provet är över, nu är det bara massa läxor som ska göras och religion-prov nästa fredag, sen är det prao och påsklov! Ska bli skönt med tre veckors icke-skola :)

I eftermiddag börjar min träning 17.00, och det blir kommunal-åka dit. Fast det går en jättebra matchande buss + tåg, så det går ju bra.
I dag var jag jättesnäll. Sofia i nian och jag hade planerat att sjunga samma låt på skolavslutningen, himlen är oskyldigt blå, men då var jag så snäll och sa att hon fick sjunga den och att jag skulle hitta en annan, för att det är ju hennes sista skolavslutning i vår fina lilla skola. Men någon mysig, fin sommarkänsla låt borde jag väl kunna hitta! Sen ska jag hitta en låt att göra cover på och en låt till elevkonserten som är någon gång i vår. Oj, vilka i-landsproblem..

Visst var jag högt upp i trädet? :) Ni anar inte hur läskigt det var att klättra ner på trädets små utåtstående knoppar..

Juste! Måste ju kolla när tågen går hem från träningen också!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här!